Wednesday, August 13, 2014

Kiirlaenude kasutatavad ärivärvid?

Ärivärvide kasutamine on põhjalik ja läbimõeldud otsus. Mida aga proovivad Eesti kiirlaen teenuse pakkujad oma ettevõtete identiteedi ja veebi värvidega edasi anda. Teeme ülevaate:

Credit, Vivus - Roheline on meeleolu värv, millel on kasvu ja elujõu tunnus. See seondub uue ja uuendamisega. Tasakaalukas ja harmoonia mõistes soe värv. Seotud looduse ja tervenemisega. Toitev. Tumedam roheline on seotud raha, rikkuse ja prestiižiga. Samuti kasvu ja värskusega.













Monetti, Credit Invest - Punane on soe ja positiivne värv, samas aga väga füüsiline. See juhib tähelepanu ja nõuab meetmete võtmist. Tähendab energiat, kirge, jõudu ja põnevust. Stimuleerides füüsilisi meeli nagu isu, iha ja seksuaalne kirg. See stimuleerib füüsilist keha ja sealhulgas ka närve ning vereringet. Tekitab erevust aga võib põhjustada väsimust. Omades negatiivset mõju seoses vere, sõja ja vägivallaga.



Ferratum - Sinine on ohutu värv. Seotub usalduse, usaldusväärsuse ja vastutusega. See on seotud rohkem üks ühele suhtlemisega kui massidega, aidates luua kliendi lojaalsust. Füüsiliselt on see värv rahustav, vähendab pinget ja hrmu. Arglustades pulsi sagedust. Värv sisaldab endast tugevust, ühtust ja harmooniat. Seda kasutatakse tihtipeale ärimaailmas konservatiivsemat tüüpi ettevõtete puhul, eriti ka finantsteenuste puhul kus usaldusväärsus on väga oluline. Värv seondub aga ka igavuse, manipuleerimise ja jäikade väljavaadetega.















No comments:

Post a Comment